Skocz do zawartości

Witamy na LoteriaLiczbowa.pl

Poświęć chwilę, aby do nas dołączyć, czekamy na Ciebie.

Rekomendowane odpowiedzi

Wesprę trochę temat, bo generalnie pustawo. Na początek podam wybrane kombinacje na najbliższe losowanie czyli 17.05 a potem w kolejnych postach wyjasnie czym się kieruję w wyborach i czemu tak a nie inaczej. Zasada generalna to żadnych chybił-trafił, teminalowych wyborów etc. Gra systemowa ale bez gwarancji, skróconych systemów etc.

03 05 14 27 29 40 
03 07 10 13 32 37 
03 07 10 13 32 40 
03 07 10 13 32 42 
03 07 10 13 39 47 
03 07 10 13 39 49 
03 07 10 13 40 42 
03 07 12 17 23 40 
03 17 21 37 40 49 
03 17 21 39 40 49 
03 17 22 29 40 44 
03 17 22 29 40 45 
03 17 22 29 40 47 
03 17 22 29 40 49 
03 17 22 30 34 42 
03 17 22 30 34 43 
03 17 22 30 34 47 
03 20 35 37 41 47 
03 20 35 37 41 49 
03 20 35 37 42 44 
03 29 30 33 37 49 
04 12 20 24 43 47 
04 12 20 25 35 47 
04 14 17 29 33 40 
04 19 34 40 45 47 
04 19 35 37 40 47 
04 19 35 37 40 49 
05 14 20 27 39 43 
05 17 19 30 33 45 
05 17 19 30 42 47 
05 17 19 30 42 49 
05 17 19 30 43 45 
05 17 20 23 27 34 
05 17 20 23 40 43 
 

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka uwag dla tych, którzy chcą podejśc do tematu gier losowych na poważnie.

Gry losowe działają w oparciu o rachunek prawdopodobieństwa. To zaś oznacza nic innego jak to, że ich wynik można przewidzieć w oparciu o fundamentalne pojęcia z tej dziedziny. 
Podstawowe pytanie jakie sobie trzeba zadać to to czy jeśli szanse trafienia każdej kombinacji są takie same to oznacza to jednocześnie, że prawdopodobieństwo trafienia każdej kombinacji jest takie samo? 
Bynajmniej nie, a jasną odpowiedz na to dostarcza rozkład Gaussa- Laplace'a zwany też krzywą dzwonową. Jak należy ją rozumieć w odniesieniu do gry losowej? W każdym ciągu losowań odpowiadającym liczbie kul w grze czyli jakby rundzie należy oczekiwać, że jedynie 68% wylosowanych kul będą stanowić kule pojawiające się po raz pierwszy, co oznacza, że 32% stanowić będą kule które pojawiają się ponownie. W kolejnej rundzie będziemy mieli do czynienia z analogiczną sytuacją. 

Jak to rozumieć konkretnie? Spójrzmy na grę mini. W grze mamy 42 kule. W pierwszej rundzie należy oczekiwać 68% kul nowych czyli 28 kul. W rundzie 2 z pozostałych 14 kul należy oczekiwać jedynie 68% kul nowych czyli 9 kul. W rundzie 3 z pozostałych 5 kul należy oczekiwać także 68% kul nowych czyli 3 kul. W rundzie 4 także oczekujemy 68% czyli 2 kul nowych. Zatem po rundzie 4 pozostaje nam 1 kula która jeszcze nie wyszła. Oczywiście są odchylenie od tego rozkładu zwane ogonami tym bardziej, że kule są nie podzielne a na każdym etapie pozostają ułamki. 
Generalnie możemy powiedzieć, że reguła 2/3 dobrze oddaje istotę gry losowej.

To co w linku poniżej to kawał dobrze udokumentowanych informacji a także sensownych porad. Omijając rafy nieprzejrzystości i arogancji Iona Saliu przekonywająco podsuwa tok myślenia przydatny w grach liczbowych a oparty na zasadach rachunku prawdopodobieństwa nie popadając w banalne oczywistości. 

https://www.amazon.com/beat-odds-lottery-forex-trader-ebook/dp/B07CGYVHMP/?tag=speednetgroup-20

Niestety jest jedynie w wersji angielskiej i to raczej dla zaawansowanych..

  • Super! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kombinacje nie odpowiadają wylosowanym liczbom dla conajmniej 3 z 6. Wybór liczb dla pierwszej pozycji był właściwy. Pozostałe obarczone błędem nieprawidłowych cyfr i grup w grze.

Odnośnie ostatniego wpisu. Sposób gry oparty bezwzględnie na rachunku prawdopodobieństwa jest właściwy lecz obarczony niewątpliwie wadami. Wobec braku programu zostają ręczne robótki no i obszerne pliki Xls do analizy. Nie jestem fanem plików xls stąd też wybrałem inny sposób grania, oczywiście uwzględniając podstawowe reguły rachunku prawdopodobieństwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

n5pag.png01 07 09 12 34 39 
01 07 09 12 34 40 
01 07 09 21 24 31 
01 07 09 21 34 35 
02 03 07 09 24 31 
02 03 07 09 24 32 
02 03 07 09 34 35 
02 03 07 09 34 37 
02 07 13 22 34 39 
02 07 13 25 34 39 
02 07 14 33 34 39 
02 09 14 24 34 39 
02 09 14 31 34 37 
 

Takim narzędziem się posługuję w grze w Lotto. Może także być wykorzystywane do mini. Wewnętrzne menu zawiera narzędzie pre-selekcyjne, które generuje wstępne kombinacje.

Jak wspominałem gram właściwie tylko w Lotto.

 

Grę opieram na 3 filarach: lexi, grupy oraz cyfry.

 

Zacznę od cyfr. W grze możemy mieć cyfry : 0-9. Jeśli rozpiszemy sobie wszystkie kombinacje gry 6 z 49 to zauważymy, że w 96 % kombinacji występują co najmniej 3 z 4 cyfr 1,2,3,4. Zaledwie w 4 % kombinacji występują 2 lub 1 z nich. Właściwym jest więc założenie, że prawidłowo zbudowane kombinacje powinny zawierać co najmniej 1 liczbę zawierającą 3 z 4 tych cyfr. Ja nazywam je cyframi zasadniczymi w grze Lotto. Pozostałe cyfry czyli : 5,6,7,8,9 wystąpią lub nie. Prawdopodobieństwo ich wystąpienia określają nam liczby zawierające te cyfry wobec tych liczb które ich nie zawierają. Nie trudno jest wykazać, że cyfra 5 występuje jedynie w liczbach 5, 15, 25, 35 i 45 zaś cyfra 0 w 10, 20, 30 i 40. Zatem należy oczekiwać, że prawdopodobieństwo wystąpienia liczby zawierającej cyfrę 0 jest mniejsze niż prawdopodobieństwo wystąpienia liczby zawierającej cyfry: 5, 6, 7, 8 czy 9.

Nie wchodząc w w tym momencie w liczne niuanse powiem, że posługując się pewnymi narzędziami staram się określić które z cyfr nie będących zasadniczymi wystąpią w tej konkretnej grze a które nie.

 

Grupy:

 

Liczby od 1- 49 podzielone są na następujące grupy :

 

A: 1-5

B: 6-9

C: 10- 15

D: 16- 20

E: 21- 25

F: 26- 30

G: 31- 35

H: 36- 40

I: 41- 45

J: 46-49

 

Analiza losowań tej gry wskazuje, że w 96% przypadków wylosowane liczby przynależą do co najmniej 4 z tych grup, a jedynie w ok. 4 % przypadków mieszczą się w mniej niż 3 grupach.

Podobnie jak w przypadku cyfr także tutaj określam, które z grup będą w grze, a które nie.

 

 

Lexi to inaczej liczba porządkowa kombinacji w grze. W lotto możemy mieć maksymalnie 13 983 816 kombinacji.

Kombinacja 1, 2, 3, 4, 5, 6 ma numer porządkowy zatem : 00000001

zaś kombinacja 44,45,46,47,48,49 ma numer porządkowy :13983816

 

Jak widać lexie jest 8-pozycyjne gdzie pozycja 1 może przyjąć wartość tylko 0 lub 1, zaś pozostałe muszą się znaleźć w przedziale : 0-9.

 

Korzystając z pewnego narzędzia staram się ustalić wartość lub przedział dla tak wielu pozycji lezie jak jestem w stanie.

 

W wyniku zastosowania konglomeratu tych konkretnych selekcji generuję kombinacje.

 

To tak pokrótce.

Edytowane przez hibernatus
dodane png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×